Koordinátor/ka zaměstnanců

Tato nabídka již není platná...

Hledáme novou parťačku či parťáka na pozici Koordinátora zaměstnanců se srbským jazykem. A co že vlastně budeš mít na starosti? Tak především to, že budeš středobodem zaměstnanců, kterým budeš pomáhat, zajišťovat ubytování a mnoho dalšího. Budeš mít také na starosti překlady a tlumočení. Jestli je tato pozice pro tebe jako dělaná, tak nás určitě neváhej kontaktovat.

Náplň práce:

  •  Pravidelná komunikace se zaměstnanci.
  •  Zajištění potřeb zaměstnanců - úřady, lékaři apod.
  •  Řešení problémů přímo na pracovišti.
  •  Zajištění a koordinování ubytování, včetně administrativy.
  •  Účast na náborovém procesu zaměstnanců.
  •  Tlumočnická a překladatelská činnost.

Co požadujeme:

  • Dobrá znalost českého a srbského jazyka.
  •  Řidičský průkaz sk. B.
  •  Dobrá znalost práce na počítači.
  •  Časová flexibilita.
  •  Vynikající komunikační schopnosti.
  •  Pečlivost, samostatnost, odolnost vůči stresu a zodpovědnost.

Nabízíme:

  • Možnost home office.
  •  Flexibilní pracovní doba.
  •  Abyste načerpali dostatek energie, poskytujeme 25 dní dovolené.
  •  Každý měsíc dostanete peníze do on-line systému benefitů, které můžete využít například na penzijní spoření, wellness, lístky na koncerty nebo divadla, vstupy do fitness center - jak sami budete chtít.
  •  Vyrábíme pro většinu světových automobilek - a u některých jsme našim zaměstnancům zajistili slevy na jejich vozy.
  •  Přímo u továrny je velké bezplatné parkoviště, autobusová zastávka i hlídané stojany na kola.

Místo výkonu práce: Pardubice

Nástup: Je možný IHNED.

Gudmund s.r.o.

Mám zájem o tuto nabídku