Získej klíčovou roli ve světě kvality a spokojenosti zákazníků! Přijmeme vášnivého specialistu na komunikaci, řešení reklamací a zlepšování procesů. Dále ti pozice nabízí komunikaci i s druhou stranou mince - s dodavateli. Tak neváhej a dej o sobě vědět!
A jaká je náplň práce?
• Tvou starostí bude komunikace se zákazníky a dodavateli.
• Budeš přijímat zákaznické i interní reklamace a vést k tomu potřebnou dokumentaci.
• Aktivně se budeš účastnit na procesu uvolňování nových výrobků do sériové výroby.
• Koordinace procesů přejímky dílů od externích společností.
• Úzká spolupráce s týmy pro výrobu, vývoj a logistiku v otázkách týkajících se kvality, s cílem neustálého zlepšování procesů a výsledků.
Co požadujeme:
• Středoškolské či vysokoškolské vzdělání, ideálně ve strojírenském oboru.
• Znalost technické dokumentace, metodiky 8D a PPAP.
• Komunikativní úroveň Anglického jazyka.
• Uživatelskou úroveň ovládání MS Office balíčku.
• Musíš umět dobře komunikovat a umět pracovat individuálně i v týmu.
• Dále bys měl umět si naplánovat čas a být zodpovědný.
Nabízíme:
• Nástupní prémie 70.000 Kč.
• Flexibilní pracovní doba.
• 5 týdnů dovolené.
• Možnost práce z domova.
• Prémie za výsledek firmy (13. a 14. mzda).
• Cafeterii – příspěvek 6.000 Kč/rok (sportovní aktivity, různé slevy, jazykové i jiné kurzy a mnohé další).
• Finančně podporované závodní stravování, výhodný mobilní tarif, slevy u smluvních partnerů.
• Možnost příspěvku na bydlení či do penzijního pojištění.
Místo výkonu: Jihlava
Mzda: 39.000 - 48.000