Specialista zákaznické kvality

Tato nabídka již není platná...

Získej klíčovou roli ve světě kvality a spokojenosti zákazníků! Přijmeme vášnivého specialistu na komunikaci, řešení reklamací a zlepšování procesů. Dále ti pozice nabízí komunikaci i s druhou stranou mince - s dodavateli. Tak neváhej a dej o sobě vědět!

A jaká je náplň práce?

• Tvou starostí bude komunikace se zákazníky a dodavateli.

• Budeš přijímat zákaznické i interní reklamace a vést k tomu potřebnou dokumentaci.

• Aktivně se budeš účastnit na procesu uvolňování nových výrobků do sériové výroby.

• Koordinace procesů přejímky dílů od externích společností.

• Úzká spolupráce s týmy pro výrobu, vývoj a logistiku v otázkách týkajících se kvality, s cílem neustálého zlepšování procesů a výsledků.

Co požadujeme:

• Středoškolské či vysokoškolské vzdělání, ideálně ve strojírenském oboru.

• Znalost technické dokumentace, metodiky 8D a PPAP.

• Komunikativní úroveň Anglického jazyka.

• Uživatelskou úroveň ovládání MS Office balíčku.

• Musíš umět dobře komunikovat a umět pracovat individuálně i v týmu.

• Dále bys měl umět si naplánovat čas a být zodpovědný.

Nabízíme:

• Nástupní prémie 70.000 Kč.

• Flexibilní pracovní doba.

• 5 týdnů dovolené.

• Možnost práce z domova.

• Prémie za výsledek firmy (13. a 14. mzda).

• Cafeterii – příspěvek 6.000 Kč/rok (sportovní aktivity, různé slevy, jazykové i jiné kurzy a mnohé další).

• Finančně podporované závodní stravování, výhodný mobilní tarif, slevy u smluvních partnerů.

• Možnost příspěvku na bydlení či do penzijního pojištění.

Místo výkonu: Jihlava

Mzda: 39.000 - 48.000


Gudmund s.r.o.

Mám zájem o tuto nabídku