Ten umí tohle - a ten zas tamto a všichni dohromady udělají MOC“Známý a pravdivý text, ze známé pohádky napovídá, že se tentokrát jedná o pozici kde spolupráce, týmový duch a firemní klima hraje velkou roli.
Potřebujeme človíčka, který se nebojí čísel a tabulek.
A zároveň hledáme osobnost, která má ráda společnost, nedělá ji problém pracovat v týmu a dokáže delegovat úkoly. Samozřejmostí je přehled v mzdovém účetnictví a náležitostech ve zpracování mezd. Dodržování termínu, loajalita a odpovědnost za svěřenou agendu je již třešničkou na pomyslném dortu toho co vyžadujeme.
Pokud dokážeš sladit tým a nevadí ti prostředí AUTOMOTIVE výroby, tak nás určitě kontaktuj!
Náplň práce:
- Řízení, vedení a controlling týmu zaměstnanců mzdové účtárny.
- Koordinace činnosti podřízených.
- Zodpovědnost za plnění přidělených úkolů a projektů účta.
- Zpracovávat mzdy TOP managementu.
- Realizovat a optimalizovat stávající procesy a zavádět procesy nové.
- Proškolovat a zajištovat školení pro celý tým účtárny.
Co je potřebné?
- VŠ vzdělání humanitního/ekonomického směru.
- Komunikativní znalost německého nebo anglického jazyka.
- Organizační a komunikační schopnosti.
- Týmový hráč a zvládat umění vedení týmu.
- Pečlivost, samostatnost a strukturovanost.
Nabídka:
- Velmi zajímavá mzda 40.000 až 50.000 CZK /Brutto měsíc (dle zkušeností).
- Pružnou pracovní dobu s převodem kladného i záporného salda v rámci 52 týdnů.
- Možnost využívat Home office.
- Důkladné individuální zaškolení při nástupu zkušeným kolegou.
- 5 týdnů dovolené.
- Prémie za výsledek firmy.
- Příspěvek do cafeterie.
- Dotované závodní stravování, výhodný mobilní tarif, slevy u smluvních partnerů.
- Sportovní aktivity zdarma (plavání, bruslení, fitness).
- Širokou škálu dalšího vzdělávání (např. intenzivní jazykové kurzy) a zájmové kurzy zdarma.
- Věrnostní benefity (příspěvek na penzijní připojištění, prémie za životní a pracovní jubileum, zaměstnanecké zápůjčky).
Místo výkonu práce: Jihlava
Datum nástupu: Nástup je možný IHNED.
Kontaktujte nás: +420 774 448 197, jiri.vanderka@dekra.com